miercuri, 15 iunie 2011

IUBIRII MELE

Iubire... Iubirea... Iubirii mele pe care nu credeam ca o voi intalni vreodata, Iubirii mele caruia ii datorez zambetul si puterea ...dragostea mea... Iubirii mele, sufletului meu pereche intalnit intr-un moment al vietii cand fericirea abia mai respira, cand bataile sale abia le mai auzeam, zvacnindu'mi in tample... Iubirea mea, te iubesc! Iubirea mea este simpla, traiesc pentru tine, si pentru EA, fetita mea. Cu tot zbuciumul meu interior, iubirea mea sta cu gandul si sufletul sprijinit de tampla ta... imi pasa de tine, mai mult decat propria mea viata ! Iubirea mea s-a nascut din picaturi usoare pe care mi le-ai asternut cu bratele sufletului ,deschise! Am renascut in bratele calde ale  Iubirii! Acum sunt eu , cea adevarata... cu toate ca inca spre regasire calatoresc . Iubirea mi se oglindeste in ochii sufletului ales de Cel divin... Iubirea mea iti imbrac sufletul in uitarea de sine! Iubirea, acest miracol Dumnezeiesc, este chintesenta sufletului.
A. Lyheartly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu