marți, 31 decembrie 2013

Sfarsit de Decembrie!

Vin, plutind in liniste din lumea paralela, sa ma topesc de-a ta atingere
Vin, sa-ti tes din fire de zapada, al meu vesmant, iubire alba!
Sa iti astern in ochii tai verzi, plini de mister, parfumul fulgilor ,
Intr-o ninsoare... un dans... un vals... un cantec... cu un singur vers ,Iubire :"Te iubesc!"
Vin, cu ochii inchisi, cu vise colorate,
Intr-un parfum de cetina verde, cruda si halucinanta
Vin si ma cobor vibrand din lumea mea in Universul tau... al meu
Al nostru,
Format din Tu si Eu... din noi... din amandoi
Si separati , dar totusi amandoi !
Vin, cu sufletul arzand precum o torta
Vin, sa imi mangai sufletul cu a ta iubire ce m-a atins... m-a transformat
Vin, Iubire sunt prinsa de a ta vraja...
Vin, plutind precum un inger cu inima batandu-mi de a ta iubire
Vin, plangand si plang avandu-te mereu pe umeri, gat si buze
Vin... alerg... intre vise si azi... intre parfumul de azi si maine.
Vin , Iubirea mea, in noaptea dintre ani,
Plutind prin Universul nostru paralel cu sufletul plin de iubire
Cobor ,in voal de fulgi de nea, invaluita ,
Cu albe stelute de cristal in paru-mi negru, lung,
Cu lacrimi de iubire inghetate pe obrajii plansi de dor,
Cu sufletul curat, indragostit invins de-a ta iubire, cand m-ai atins, cand m-ai dorit,
Cobor, in lumea ta albastra , in noaptea asta speciala,
Cu numele tau pe buze , cu ochii tai frumosi in al meu iris,
Cu gand curat si sincer eu, iti doresc Iubire,
O sarbatoare sa-ti fie toata viata!
Fiinta, sufletul si inima acoperite in mii,
Mii de stelute,
Stelute..bucurii si impliniri ,
Stelute cu zambetul pe chip ,
Stelute cu dragoste acoperindu-ti sufletul,
Stelute cu voie buna si multa liniste ,
Stelute magice,stelute sparante implinite !
"La multi ani!"

A. Lyheartly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu