joi, 19 august 2010

CERERE


Da-mi voie sa ma cobor din propria fiinta , sa-ti fiu armonie infinita ,sa te invalui in soarele de la amiaza ,in linistea mea sa te acopar ...
Da-mi voie sa ma ascund in invelisul tau o vesnicie , sa te iubesc si sa-ti alerg prin vise.
Da-mi voie sa te am ... mi-e sufletul curat .
Da-mi voie sa-ti astern pe degete ...saruturi , cu fiecare atingere , cu ochii si cu soaptele , in tandre gesturi ... sa ma pierd si sa ma frang in tine.
Da-mi tu , Iubirea mea ,parfumul violet al palmelor ,sa le alint , sa le sarut ..sa ma asez in blanda lor atingere.
Da-mi palmele fierbinti , dogoarea lor imi vor topi in perle albastre, inima ,ce se va opri ..si va uita sa bata , cand tu ma vei iubi ,asa cum tu doar stii..asa ca-n prima zi.
Saruta-ma ,dezmiarda-ma , hraneste-te cu trupul meu ,imbraca-te cu mine si -ti voi fi cald si racoare si roua pe buze .
Priveste-ma si zambetul meu iti va fi raza de soare , adormita pe obrazul tau.
Priveste-ma , respira-mi dragostea curata , atinge-mi sufletul si nemiscata ma voi stinge ca un fulg ,in jos pe trupul tau.
Da-mi voie sa alerg pe trupul tau sa-ti spun ce imi doresc , sa iti ascult si sa-ti sarut bataia inimii , sa m-asez la pieptul tau.. tacand imi simti ritmicitatea gandurilor.
Da-mi voie ,Tu , Iubirea mea , sa iti pictez o viata...Viata in iubire

A.L.A.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos ,cred ca esti o femeie foarte sensibila si foarte romantica si mai cred ca ai si talent in cea ce faci.Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere