luni, 16 august 2010

PRIETENIE


Stii ,ce as vrea sa-ti fiu Iubire? Sa fiu parte din intregul tau..!Sa-mi fii complementar. Sa-ti scalzi privirea in ochii mei si sa ma atingi in suflet..
Mi-e sufletul bogat..eu sunt saraca..si totusi nu ma tem sa-ti daruiesc ,toata iubirea sufletului meu..ce ar pieri!.Eu iti ofer Totul, tie ,ce poate nu ceri nimic!
Casuta sufletului meu este curata , limpede..e bucurie si lacrimi si alin ..ea este casuta ce te asteapta cu poarta inimii mereu deschisa , sa te tina-n brate , sa te hranesca,sa-ti fie cuib de liniste ,in care obosit sa iti asterni aroma de iubire si placere.Sa-mi fii Iubire,acel loc unde alaturi de tine ziua de azi..de maine..mereu, sa fie fara de sfarsit.Sa-mi fii , si infinit in care sa ma pierd..si inceput fara de margini..
Eu am sa-ti fiu doar o adiere...doar simpla curgere in existenta ta..o mica palpaire in lumina ta,ce va apune..se va stinge.. dar ce etern ,va arde luminandu-ti mereu umbra !
Sa-mi fii proaspatul aer ce-mi navaleste meru gandurile..si Adevar sa-mi fii !
Sa-mi fii Iubire mereu ploaie..te voi culege mereu in picaturi de fericire ,
Sa-mi fii unirea dintre pasul tau si urma mea , eu ceas..tu timpul meu .
Sa-mi fii vantul de toamna si sa ma strangi la piept..atunci cand vei simti ca cerul ma va vrea ,eu sunt doar o frunzulita in calea ta..respir doar de ma atingi cu degete de vant .Sa-mi fii, iubire..unic sentiment..Iti sunt iubire pura si doar prin tine stralucesc .
Eu, am Iubire..atata dragoste sa-ti darui.. si vreau sa te iubesc doar in lumina
Iubirea mea este precum norul ce-si revarsa ploaia , e precum floarea ce daruie parfum.
Iubirea mea e pasare ce zboara ,e zambetul din iarna ..e fara umbra..este soare !
Tu, sa- mi fii cantare si strigat in tacere de iubire.Sa-ti fiu dorul imens,ce ma va urmari..
Tu ,Iubire..sa-mi fii ,Tu !
Eu nu-mi doresc decat sa te iubesc..sa ma trezesc cu tine..sa te imbratisez,
In cald si bine .
In liniste eu te astept..te voi astepta . Rasuflu,respir adanc,si te astept , privind mereu atenta in ochii fapturii blande,cu ochi curiosi si cu surasul calm
Sa-mi dea speranta..sa imi astearna covorul de lumina pe care noi sa pasim alaturi ..cu ghidul inimii in palma!



LYHEARTLY

Un comentariu:

  1. Asialline blogi

    Looking all fotoblog Teuvon images

    www.ttvehkalahti.blogspot.com

    and yours coments thanks

    Teuvo
    Finland

    RăspundețiȘtergere