vineri, 30 iulie 2010

FEMEIA...UN VAS MAI SLAB ? fine

PASI PENTRU O FEMEIE CURAJOASA

Avem nevoie de curaj pentru a face fata tragediilor, pentru a indruma copii rebeli, pentru a lua decizii corecte in afaceri, pentru a ne recunoaste greselile.
De multe ori avem nevoie de curaj, pur si simplu pentru a ne trezi dimineata in fata unei lumi complexe si dificile.
Am gasit cativa pasi care sper sa ne fie de folos pentru a renaste curajul acolo unde poate a fost doborat de prea multa suferinta sufletesca.
-Invita-l pe DUMNEZEU sa devina cel mai important ingredient in viata ta.
-Fa o lista cu domeniile vietii tale care iti provoaca frica si probabil uneori panica.
-Stai tare in mijlocul circumstantelor negative, astfel dobandind mult respect de sine.
-Nu lasa frica sa-ti domine viata.
-Asuma-ti responsabilitatea pentru circumstantele negative care sunt rezultatul judecatii tale slabe.
-Fii constienta ca, prin puterea Lui , tu nu trebuie sa lasi circumstantele sa te infranga fizic, emotional, spiritual.
-Alcatuieste o lista cu domeniile vietii in care esti mereu infranta...roaga-te pentru ele.
-Nu uita ! In ciuda sentimentelor tale, Dumnezeu intotdeauna iti asculta rugaciunile.
-Aminteste-ti intotdeauna ca promisiunea si puterea Lui sunt mai mult decat suficiente pt a avea curaj.
-Permite-i Lui Dumnezeu sa preia controlul situatiei tale si nu-I lega mainile.
-Roaga-te cerand atributele Sale de curaj, tarie si neinfricare.
-Hotaraste sa nu traiesti in lumea imaginara a lui " doar daca ".
Noteaza cel mai folosit "doar daca " din viata ta si incearca sa-l elimini .
-Decide in mod constient in fiecare zi , sa nu ingadui problemelor tale sa-ti fure partea cuvenita de bucurie.
-Primeste iertarea Lui pentru greselile trecutului tau, dar iarta-te si tu.
-Smulge din radacini orice amaraciune si orice resentiment pe care le ai fata de tine sau fata de ceilalti.
-Refuza sa dai inapoi in fata vietii sau sa folosesti mijloace omenesti pentru a evada.
-Si nu in ultimul rand, dar in finalul gandurilor mele,sa nu uiti ca Dumnezeu ne-a daruit deja un viitor plin de speranta.

Cu un real folos pentru sufletul meu ....si sper, ca si al vostru dragi prietene.

Avramutza Lyheartly

30 07 2010

FINE

3 comentarii:

  1. Foarte interesante sfaturile tale, femeile s muult mai curajoase decat partenerii lor desi nu se recunoaste acest lucru , iar Dumnezeu intradevar este un mare suport daca chiar crezi in el si i ceri asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit toate partile....femeia un vas mai slab? eu cred ca nu....dimpotriva sunt mai puternice decit multi barbati...si principalul fapt pt care sunt mai tari e pt ca supravietuiesc. sunt sfaturu bune aici...si nu le putea scrie cineva decit daca e trecut sau lupta sa treaca prin anume greutati....sunt convins ca sunt folositoare oricui le citeste. e adevarat...ne trebuie multa putere sa facem fata greutatilor....mai ales celor sufletesti....prin care trece multa lume...care trece zi de zi pe linga noi...am trecut si eu. aici pot complecta si eu ceva....desi teoria e una dar practica alta...nici eu nu am facut todeauna ce ar fii trebuit. ca sa supravietuiesti unei dureri sufletest mari...e geru....cind estiu inselat in vise si asteptari...dar trebuie sa supravietuiesti...dumnezeu a dat putere femeilor sa supravietuiasca...trebuie doar sa foloseasca acea putere.se varsa multe lacrimi....dar acestea curata sufletul. stiu....e rau cind te sufoci....cind nu ai aer...chnd o ghiara ucigasa iti stringe inima si nu poti respira...cind cauti motive sa traiesti..cind lacrimile seaca si esti la pamint...cind sfaturile trec pe linga urechi....e greu...doar credinta in dumnezeu ne ajuta si apoi vine dorinta de a supravietui. nu tyrebuie sa te gindesti la ce ceea ce crezi ca ai pierdut.....sa privesti inainte la ceea ce a cistigat...o viata noua scumpo...e chiar in fata ta....tot ce trebuie sa faci...e sa intinzi mina sa o iei. cum? trezindute in fiecare dimineata...multumind lui dumnezeu..pr ceea ce a facut...si sa-l rogi sa te ajute. apoi trebuie sa ierti... nu pt el...ci pt tine....cind cineva iti face rau...iti ia puterea.....daca nu il ierti...isi pastreaza tuterea. iarta-l si apoi iartate pe tine. [aici cu iertarea mai am personal de lucrat putin]..dar e adevarat.....cind ierti te eliberezi. iar dragostea? ea vine...trebuie sa o recunosti.[toti speram sa vina repede....de aceia putem usor gresi] dar cerd ca e atunci cind..... daca esti plecata mai mult de o ora...nu ma pot opri sa ma gindesc la tine si la zimbetul tau.....te port in suflet....ma rog pt tine mai mult decit pentru mine....iar cind zimbesti.....lumea mea e ok. [ e frumos cind esti indragostit.....zburam pt asta ca si fluturi la lumina noaptea]. dumnezeu sa fie cu toti cei care au nevoie si sunt in suferinta. eu? astept acea zi de toamna co aer curat....la tara linga o padure ruginie....in stinga...iar in dreapta via cu struguri copti....in linistea frunzelor care cad....cind bate vintul usor...atunci timpul parca se opreste putin....ce am facut oare pina acum.....unde e persoana iubita....? e sufletul linistit si curat?.....las cev a in urma mea?....sunt tot felu de intrebari....dar timpul trece....trebuie sa plec....plec cu incredere....ca la anul care cine ...urmatoarea toamna o sa am mai multe raspunsuri. numai bine pt toti cei care au citit aceste rinduri....si dumn ezeu sa vA AJUTE. OVIDIU

    RăspundețiȘtergere
  3. Montezuma... ma faci sa plang ? Vezi, vezi...
    Multumesc pentru ganduri , intradevar mi-ai aratat iarasi ca mai sunt si barbati cu suflet nobil.
    Iti multumesc pentru TOT.
    Avramutza

    RăspundețiȘtergere