joi, 29 iulie 2010

Curaj in vis

Sub pasii grei ai timpului aud cum mi se zbate in secunde seci si surde clipele de singuratate ce ratacesc prin ploi de vis..de dor ..de asteptari ,in soapta diminetii. In miezul adanc din noapte, tu prinzi contur, apari Iubire,pasind in lumea mea ..in mantie de catifea si cu lumina in suflet ,sa ma alini.
Cand ma atingi simt ca renasc la viata..in umbra ta m-as pierde, privindu-ti cerul ,cand ma descrii , alunecandu-ti palmele si varful degetelor pe glezna dezvelita ,cand te aud in sunetul difuz al buzelor muscate de dorinta ,cand tu , Iubire imi scuturi mangaieri, in dar ,dureros de delicate,eu ma transform in albatros plutind pe marea ta ,fara a bate din aripi.
Eu simt cum sangele imi prinde glas ,zbatandu-se agonic, in tempo allegro..Sa il trezesti la viata...doar tu ,Iubire, poti invaluindu-l in zefir.
Cand tu iubire imi oferi iubirea ..dragostea unei adevarate vieti ,stiu ca m-am indragostit..ca ma voi indragosti mereu,mereu de tine .Cu sufletul eu ma ridic la stele sa-ti cant iubirea ,sa-mi cant dorul si dorinta.
Sa-ti fiu tacere..sa-ti cant imbratisari..sa te ascult iubindu-te cu buzele,sa te inchid in gandul revelatiei extatice si sa-mi descoperi enigma din adancuri Sa-mi smulgi in picaturi parfumul pulsului crescand si respiratia salbatica,cu sufletul arzand de focul gandurilor mele ..ma voi ascunde ghemuindu-ma in tine!

Lyheartly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu