vineri, 30 iulie 2010

Mereu noi doi

Acum si-ntotdeauna!

Te-am asteptat ,voi astepta si sper si vreau sa stii , Iubire ! Iubirea mea va fi mereu aceeasi..aroma fraged zamislita,iubirea mea imi este granit si neclintire, imi este crez . Iubirea mea nu are semne de-ntrebare..imi e senin in timp. Iubirea mea,Iubire! Te-mbratiseaza sfanta cu sangele fierbinte. Iubirea imi adoarme cu tampla pe dorul tau ..saruturi inflorite,dorinte vechi ..trezite, nedormite ,tremurande , adorm visand la tine .
Iubirea mi se topeste-n ochii tai prin nerostiri si necuvinte , se asterne , visand la un "acum" traind intr-un parfum de dor , parfumul cel ador.. "Atunci !!!"
Iubirea mea eu te traiesc aievea , acasa, In al meu suflet te adapostesc , voi astepta mereu odihna ta.
Esti tot! De tine am nevoie..imi esti trairea din prezent.
Iubire ! Timida-mi este dragostea ce te iubeste ..Tot !
Nemarginita iti este uimirea cand te sufoc ..noi respirandu-ne alaturi !
Iubire! ..Iubirea mea imi este chip pictat cu ganduri ,sentimente, adancuri...aripi...frumos...tandrete..sens-existenta..si suflet pur.
Iubire ! A mea iubire ,te iubeste cu faptura ei ..odihna si furtuna ,iubirea mea traieste doar prin tine..prin sublimul unui "Candva ,mereu noi doi!"

Lyheartly A


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu