miercuri, 28 iulie 2010

E noapte adanca...in sufletul meu...

Noapte buna , Iubirea mea !Priveste-ma, asculta-mi linistea ,atinge-mi soapta,gusta-mi iubireaAtinge-ma si incalzeste-mi sufletul ce nu mai are liniste .Saruta-mi sufletul ..topeste-mi frigul ,tristetea si tot greul,Zdrobeste-mi neputinta de a mai zambi..Ascunde-ma, te rog ..in noaptea ta albastra! Noapte buna , Iubirea mea !Te iubesc !..Mi-e atat de dor de tine..mi-e dor de al tau sarut supremIntreg ..complet..sublim, sarut fara sfarsit cu gust de fericire.Te iubesc!..Soptit ti-astern in vis..in fire de matase azurie gandul..iti marturisesc:Sunt un suflet pierdut in abis..sunt poate doar o voce fara glas,Iti port iubirea in secunde ingenuchiate de atata dor..Iti simt iubirea pe conturul buzelor desenate de trupul tau albastru,Te iubesc! Ma simt si sunt doar o ultima clipa din viata mea..! Noapte buna ,,Iubirea mea !Primeste-ma in coltul sufletului tau ,asculta-mi "Te iubesc-ul "fara de cuvinteImbratiseaza-mi sufletul si ochii ce-mi plang cu lacrimi impletite ,dorul.Iubeste-ma, Iubire !..si ,Am sa te ating doar cu sarutari in tacere atunci cand dormi ,Am sa te ating in noapte cu ganduri si am sa-ti suspin cu mainile legate..lacrimi,Am sa-ti iau toata durerea cu a mea suflare !Noapte buna, Iubirea mea !Imi esti aproape..te simt..esti tot ce am visat !Te simt..nu esti mereu aproape..dar cat as vrea sa-mi fii !Esti tot ce iubesc ..Esti tot ce-am visat !..Si, Te iubesc !Te iubesc..cu fiecare suflare..cu fiecare zambet..si suspinTe iubesc, naiv..sincer ..Te iubesc cu sufletul curatTe iubesc ..te ating acum..cand nu nu esti langa mineTe iubesc..te ating si te sarut de Noapte bunaTe iubesc....Hai sa dormim,Iubire !Auzi?..Si ingerii ne poarta spre visare..ne saruta ..sufletele pereche !Noapte buna,Iubire !

Un comentariu:

  1. Lasa-ma sa iti arat ce n-am stiut sa spun in cuvinte
    Eu te-am ascuns in mine,esti taina sufletului meu
    si-atunci cand te privesc, te vad cum infloresti cu petale de dor in inima mea
    Cu lacrimi sap adanc la radacina sufletului tau
    Sperand ca din crengile asteptarii
    vor inflori boboci de iubire cu mireasma buzelor tale
    Sa ma-'mbat de tine cu licoarea sufletului tau
    Nu ma privi ,nu vreau sa plang in ochii tai
    Imbratiseaza-ma si strange-ma tare,pana ma doare
    Zdrobeste-mi asteptarile de pieptul tau
    Lasa-ma sa ma preling ca o picatura de roua pe inima ta...

    RăspundețiȘtergere