joi, 29 iulie 2010

E noapte...1

Afara...e noapte, in suflet...e noapte, in ganduri...e noapte.
De ce atat de multa noapte? De ce? cand sufletul meu a fost atat de viu, de sincer, de luminos, de simplu , de tandru, de plin de iubire.De ce?...de ce?...of...ce grea este noaptea.
Privesc pe geam...atat de multa noapte...strazile acoperite in valul negru al noptii, iar sufletul meu parca este acoperit de o matasa neagra, intradevar brodata, dar tot intunecata.
Caut cu disperare dimineata, te strig Lumina mea! Unde stai ascunsa ?
Mi-e sufletul amortit de atata durere, durere profunda, accentuata de puterea noptii.
Sunt eu! Avramutza ! Ma auzi ?
Lumina mea ? De ce taci ? Am nevoie de o raza de Speranta ! Am nevoie de un rasarit de soare . Te astept Lumina mea !
Dimineata mea !
Revino Iubire ! Revino-n viata mea.
E liniste , prea multa liniste, doar tic-tacul ceasului din camera fetitei imi tine companie in noaptea din sufletul meu.
Ce bine ! macar atat...incep sa inteleg...nu sunt singura...tic-tacul este cu mine, dar...ma-nfior...incep sa ma "trezesc" din neagra noapte. Incep sa inteleg tic-tacul ma anunta :" VIATA-I TRECATOARE"!
Off...cat de repede trece ! si ce putin stim sa ne bucuram de ea.
Ganduri , probleme, tristeti, nemultumiri, disperare, dezamagiri, lacrimi, frustrari...sunt acele sentimente care mi-au dominat viata in ultimile 8-9 luni de zile.
Ce trist ! Doamne cata tristete !
Lumina ! Unde esti ? Te strig, te chem, vreau sa ma atingi...vreau sa-ti simt razele blande, sa ma deschid spre fericire, sa ma deschid pentru speranta, pentru bucurie, pentru multumire, pentru zambet. Dar...fara tine, Iubire venita din Lumina, nu pot...am nevoie de raza Ta pentru a-mi deschide petalele sufletului, dar pana apari...raman cu tic-tacul meu care ma face sa cersesc cu lacrimi , un strop de putere pentru a trece prin noapte si sa ating dimineata.

O fata singura-n noapte...este melodia care doresc sa o dedic tuturor cititorilor mei.
http://www.trilulilu.ro/iulliana/198cfa9861f272



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu